FAQ

 

FAQ-Pop

Frequently Asked Questions oftewel…

Veel gestelde vragen:

 

 


 

 

V= Ik heb me geregistreerd maar ik ontvang het nieuwe wachtwoord niet?

 

 

A= In de zijbalk ziet u de optie wachtwoord vergeten? druk op deze link, Geef nu uw gebruikersnaam of e-mailadres op en druk op “nieuw wachtwoord aanmaken?” Binnen enkele seconden ontvangt u een link waarmee u kunt inloggen! Vooral Gmail ondervindt dit probleem. Blijft dit zich voordoen, probeer dan eens een ander account.

V= Ik heb me geregistreerd maar kan het wachtwoord wat ik ontving maar moeilijk onthouden.. Kan ik dat wijzigen? 

A= Ja, u logt eerst in met uw ontvangen wachtwoord. Daarna ziet u bij inlog in de zijbalk een link “profiel” daar kunt u zelf het wachtwoord wijzigen!

V= Ik heb meerdere items op batterijen en dat is best lastig om die elke keer te vervangen. Weten jullie daar een oplossing voor? A= Jazeker, in het menu TIPS vind u de oplossing. Ombouwen naar adapter! En zo staan er nog tientallen tips om uw dorp leuker of handiger te maken.

V= Ik wil wel lid worden van de MinidorpClub, maar vind nergens terug wat het kost?

 

A= Dat klopt.. Het kost namelijk niks. U registreert zich op deze site en u bent lid. Eenvoudiger én goedkoper kan het niet. Per 1 december 2014 is er geen clubblad meer en is alle informatie voor iedereen gratis ter beschikking via deze site én onze sociale media kanalen. Zodra u bent geregistreerd ziet u meer pagina’s. Bijvoorbeeld onder menu MinidorpClub. Als u zich dan ook nog abonneert op de nieuwsbrief mist u helemaal niks meer.. Welkom!

V= Ik weet zeker dat ik laatst iets las over sneeuw maar ik kan het niet terug vinden..

 

A= Als u in de zoekbalk aan de zijkant een woord intypt komen alle artikelen met dat zoekwoord tevoorschijn. Zo kunt u snel en eenvoudig een tip raadplegen of een artikel terug lezen. Ook al is het van een jaar terug, mits nog actueel.

 

V= Nu er een nieuwe vorm van de MinidorpClub is, zijn er dan nog wel bijeenkomsten?

 

A= Jazeker, u vind op deze site onder het menu “MinidorpClub” ook gewoon een agenda. Zodra er een bijeenkomst of iets dergelijks bekend is, staat het daar.

V= Ik heb een clubpas, waar heb ik nou nog korting daarmee?

 

A= Helaas, kortingen en dergelijke met de clubpas zijn komen te vervallen nadat we over zijn gegaan naar een gratis “online” club. Uw pas heeft geen geen enkele waarde meer. u hoeft hem niet in te leveren en er worden geen nieuwe uitgegeven.. Als een winkelier of webshop een actie heeft, melden we dat bijvoorbeeld met een code op de actiepagina. nog makkelijker dus én voor iedereen…!

V= Ik zie geen Club acties maar ik hoorde dat er wel zo’n pagina was?

 

A= Als u zich gratis registreert op deze website, bent u automatisch clublid en u heeft dan toegang tot meer pagina’s. Waaronder de Club acties, agenda, Strips bij de tips enz.

V= Ik heb geen Facebook of Twitter account en wil dit ook niet, mis ik nou belangrijke informatie?

A= De meeste informatie komt natuurlijk gewoon op deze site… Echter zijn er op Facebook duizenden dorpsgekken wereldwijd die elkaar foto’s laten zien en tips geven. Tegenwoordig is een Facebook account zo eenvoudig en redelijk privé af te schermen dat het eigenlijk zonde is om daar niet rond te neuzen.

V= Ik heb me aangemeld voor jullie nieuwsbrief, krijg ik nou ook reclame van verkopers enzo?

A= Nee, mail van derde zal niet via ons verstuurd worden. Sowieso hoeft u niet bang te zijn dat we uw mailbox volgooien. Informatie zal gedeeld worden via de site en sociale media tenzij het iets is wat we snel bekend willen maken.

V= Ik heb onlangs wat bij jullie gekocht maar nou zoek ik het lampje wat…..

 

A= U vergist zich… Helaas ontvangen we dergelijke vragen vaker. De MinidorpClub, Village-World en/of Minidorp.nl zijn informatiebronnen, gerund door vrijwilligers en doen niet aan verkoop. Op onze Facebook-verkoop groep wordt er wel gevraagd en aangeboden, net als voorheen op de clubdagen echter valt dit volledig buiten de verantwoording van onze organisatie. U kunt zich het beste rechtstreeks wenden tot diegene die met u gehandeld heeft. Dit geld voor zowel 2e hands als nieuw.

V= Ik heb een andere vraag, kan ik jullie bellen / mailen ?

 

A= U kunt ons benaderen via het contact formulier. Daar vind u wel wat aanwijzingen over de manier en waarvoor u contact met ons kan opnemen. Bellen is helaas niet mogelijk.