FAQ

FAQ-Pop

Frequently Asked Questions oftewel…

Veel gestelde vragen:


V= Ik heb me geregistreerd maar kan het wachtwoord wat ik ontving maar moeilijk onthouden.. Kan ik dat wijzigen? 

A= Per Nov 2019 is registreren niet meer van toepassing. U heeft volledige toegang tot alle content op de website.

V= Ik heb meerdere items op batterijen en dat is best lastig om die elke keer te vervangen. Weten jullie daar een oplossing voor? A= Jazeker, in het menu TIPS vind u de oplossing. Ombouwen naar adapter! En zo staan er nog tientallen tips om uw dorp leuker of handiger te maken.

V= Ik wil wel lid worden van de MinidorpClub, maar vind nergens terug wat het kost?

A= Dat klopt..  Per 1 december 2014 is er geen clubblad meer en is alle informatie voor iedereen gratis ter beschikking via deze site… Welkom!

V= Ik weet zeker dat ik laatst iets las over sneeuw maar ik kan het niet terug vinden..

A= Als u in de zoekbalk aan de zijkant een woord intypt komen alle artikelen met dat zoekwoord tevoorschijn. Zo kunt u snel en eenvoudig een tip raadplegen of een artikel terug lezen. Ook al is het van een jaar terug, mits nog actueel.

 

V= Nu er een nieuwe vorm van Minidorp is, zijn er dan nog wel bijeenkomsten?

A= Jazeker, Maar niet meer via Minidorp. Er zijn clubs op Facebook actief. Zodra er een bijeenkomst of iets dergelijks bekend is, staat het daar.

V= Ik heb een clubpas, waar heb ik nou nog korting daarmee?

A= Helaas, kortingen en dergelijke met de clubpas zijn komen te vervallen nadat we over zijn gegaan naar een gratis “online” website. Uw pas heeft geen geen enkele waarde meer. u hoeft hem niet in te leveren en er worden geen nieuwe uitgegeven.. 

V= Ik heb geen Facebook of Twitter account en wil dit ook niet, mis ik nou belangrijke informatie?

A= De meeste informatie komt natuurlijk gewoon op deze site… Echter zijn er op Facebook duizenden dorpsgekken wereldwijd die elkaar foto’s laten zien en tips geven. Tegenwoordig is een Facebook account zo eenvoudig en redelijk privé af te schermen dat het eigenlijk zonde is om daar niet rond te neuzen.

V= Ik heb onlangs wat bij jullie gekocht maar nou zoek ik het lampje wat…..

A= U vergist zich… Helaas ontvangen we dergelijke vragen vaker. De voorheen MinidorpClub, Village-World en/of Minidorp.nl zijn informatiebronnen, gerund door vrijwilligers en doen niet aan verkoop. Op Facebook-verkoop groepen worden er wel items gevraagd en aangeboden, net als voorheen op de clubdagen echter valt dit volledig buiten de verantwoording van ons. U kunt zich het beste rechtstreeks wenden tot diegene die met u gehandeld heeft. Dit geld voor zowel 2e hands als nieuw.

V= Ik heb een andere vraag, kan ik jullie bellen / mailen ?

A= U kunt ons benaderen via het contact formulier. Daar vind u wel wat aanwijzingen over de manier en waarvoor u contact met ons kan opnemen. Bellen is helaas niet mogelijk.