FAQ

Tot 60% korting!

Veel gestelde vragen


Vraag: Ik volg Minidorp al een tijdje, maar er komt nu al enige tijd geen nieuwe info? Stoppen jullie er mee?

 

Antwoord: Helaas is het vanwege omstandigheden al enige tijd geleden dat Minidorp.nl is ge-update. Onze excuses hiervoor. Wij zijn achter de schermen, na de overname, druk aan de gang om ook in de toekomst de belangrijkste informatiebron voor Kerst en Miniatuurdorpen te blijven. Dit vergt echter meer tijd en werk (mede door Covid-19) dan we hadden gehoopt. Wij hopen dat u ons trouw blijft en voorlopig geniet van de honderden pagina’s met informatie die door onze oprichters zijn verzameld.


Vraag: Ik heb me geregistreerd, maar kan het wachtwoord wat ik ontving maar moeilijk onthouden.. Kan ik dat wijzigen? 

 

Antwoord: Per Nov 2019 is registreren niet meer van toepassing. U heeft volledige toegang tot alle content op de website.


Vraag: Ik heb meerdere items op batterijen en dat is best lastig om die elke keer te vervangen. Weten jullie daar een oplossing voor?

 

Antwoord: Jazeker, in het menu TIPS vindt u de oplossing. Ombouwen naar adapter! En zo staan er nog tientallen tips om uw dorp leuker of handiger te maken.


Vraag: Ik wil wel lid worden van de MinidorpClub, maar vind nergens terug wat het kost?

 

Antwoord: Dat klopt! Per 1 december 2014 is er geen clubblad meer en is alle informatie voor iedereen gratis ter beschikking via deze site. Welkom!


Vraag: Ik weet zeker dat ik laatst iets las over sneeuw, maar ik kan het niet terug vinden.

 

Antwoord: Als u in de zoekbalk aan de zijkant een woord intypt komen alle artikelen met dat zoekwoord tevoorschijn. Zo kunt u snel en eenvoudig een tip raadplegen of een artikel terug lezen. Ook al is het van een jaar terug, mits nog actueel.


Vraag: Nu er een nieuwe vorm van Minidorp is, zijn er dan nog wel bijeenkomsten?

 

Antwoord: Vast wel, Maar niet meer via de MinidorpClub. Er zijn inmiddels tientallen clubjes op Facebook actief. Helaas is de enige echte MinidorpClub na 10 mooie jaren verdwenen.


Vraag: Ik heb een clubpas, waar heb ik nou nog korting daarmee?

 

Antwoord: Helaas, kortingen en dergelijke met de clubpas zijn komen te vervallen nadat we over zijn gegaan naar een gratis “online” website. Uw pas heeft geen enkele waarde meer. U hoeft hem niet in te leveren en er worden geen nieuwe uitgegeven.


Vraag: Ik heb geen Facebook of Twitter-account en wil dit ook niet, mis ik nou belangrijke informatie?

 

Antwoord: De meeste informatie komt natuurlijk gewoon op deze site. Er zijn echter op Facebook duizenden dorpsgekken wereldwijd die elkaar foto’s laten zien en tips geven. Tegenwoordig is een Facebook account zo eenvoudig en redelijk privé af te schermen dat het eigenlijk zonde is om daar niet rond te neuzen.


Vraag: Ik heb een andere vraag, kan ik jullie bellen / mailen?

 

Antwoord: U kunt ons benaderen via het contact formulier. Daar vindt u wel wat aanwijzingen over de manier en waarvoor u contact met ons kan opnemen. Bellen is helaas niet mogelijk